پرسش و پاسخ
نوشته شده توسط : mali

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,کشتی یونانی کیش

منصور هوشدار

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام، لطف می کنید در خصوص جاذبه های گردشگری کیش از جمله کشتی یونانی کیش اطلاعات بیشتری بدهید؟

پاسخ: با سلام، در غرب جزیره یک کشتی عظیم الجثه در سواحل نیلگون خلیح فارس واقع شده است که به کشتی یونانی کیش معروف است. در یکی از روزهای گرم تابستان سال 1345، بومیان جزیره کیش ناگهان کشتی عظیم الجثه ای را که در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته بود، دیدند. هنوز پس از سالها دلیل به گل نشستن این کشتی در پس پرده ای از ابهام است اما گفته می شود به علت مه آلود بودن هوا و نبودن فانوس دریاییدر سواحل جزیره کیش این اتفاق رخ داده است.

کشتی یونانی کیش در سال 1322 شمسی تور کیش دی 96 توسط ویلیام هامیلتون به وزن 7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسو در اسکاتلند ساخته شده است. کشتی یونانی در روز چهارم مرداد ماه سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود یه کشور یونان در عرض جغرافیایی بیست و شش و بیست درجه شمالی و طول جغرافیایی پنجاه و سه و پنجاه و چهار درجه شرقی به گل نشست و تلاش اورینوکو، یدک کش هلندی یرای بیرون کشیدن کشتی در طی هشتاد روز به ثمر نرسید و تلاش های ناموفق فراوانی برای بیرون کشیدن کشتی انجام شد و به ناجار سرنشینان کشتی مجبور به ترک آن شدند و بار آن تخلیه شد، 

کشتی یونانی کیش تور کیش نوروز 97 از نظر تاریخی قدمت و اهمیت زیادی ندارد و با گذشت زمان کشتی دچار فرسودگی شده است و قسمت انتهای کشتی که در آب قرار دارد در اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده است. تماشای خورشید  و درخشش آخرین شعاع های تور خورشید که در پشت کشتی یونانی در آب خلیج فارس غروب می کند خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمانان تور کیش به همراه دارد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جاذبه گردشگری جزیره کیش میتوانید از نظر مسافران در مورد کشتی یونانی بازدید نمایید.

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش 

پرسش: رستوران ساحلی حافظیه کیش

zahedi

تاریخ طرح پرسش: 96/08/16

 

پرسش: سلام و خسته نباشید خدمت شما، ممنون میشم در خصوص رستوران حافظیه کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران حافظیه کیش یکی از بهترین رستوران های پرطرفدار با منوی غذایی با کیفیت در جزیره کیش رستوران ساحلی حافظیه کیش واقع در ساحل مرجان کیش می باشد.

منوی انتخابی رستوران حافظیه کیش (ساحل مرجان) 

چلو کباب برگ

چلو کباب بختیاری

چلو ماهی کباب

چلو ماهی سرخ شده در تور کیش بهمن 96

چلو جوجه کباب

چلو کباب کوبیده

زرشک پلو با مرغ

چلو خورشت

موقعیت مکانی بی نظیر رستوران یعنی قرار گرفتن هم زمان در پارک ساحلی و داشتن ویوی رو به دریا و پذیرایی از شما میهمانان تور کیش اسفند 96 در آلاچیق های زیبا رستوران حافظیه را از سایر رستوران های جزیره کیش متمایز ساخته است. همچنین یک سالن سرپوشیده نیز برای صرف غذا وجود دارد. علاوه بر این این رستوران دارای یک چایخانه سنتی نیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این رستوران و نحوه سرویس دهی رستوران میتوانید از نظر مسافران در مورد رستوران حافظیه بازدید نمایید.

 

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش

 





:: برچسب‌ها: پرسش و پاسخ,معرفی تور کیش,رزرو تور کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,پرسش و پاسخ مسافران تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: